The News
Konkurs Tik-taka
Zmieniony: środa, 03 kwietnia 2013 05:12 Wpisany przez Administrator środa, 03 kwietnia 2013 05:10
http://tik-tak.cloudia.pl/rejestracja
Grę rozpoczynamy już 8 kwietnia i gramy do 12 kwietnia.
Zapraszam do zabawy i nauki edukacji informatycznej.
Do wygrania wspaniałe nagrody dla uczniów (m.in.
XBoxy 360 z Kinect, Tablety, iPady i wiele wiele innych) oraz szkół (m.in. bezpłatne dostępy do platform edukacyjnych, tablice interaktywne).
----------------------------------------------------------------
2.
Gif animowany
Wpisany przez Administrator wtorek, 29 stycznia 2013 11:26
Jeśli się zdarzy, że zapragniesz wykonać animowanego gif'a, a masz problem bo nie możesz zainstalować programu typu easy gif animator to skorzystaj z programu tego typu dostępnego on-line na stronie:
Grafika rastrowa czy wektorowa - plusy i minusy
Wpisany przez Administrator czwartek, 24 stycznia 2013 11:10
Ciekawe informacje nt tych dwóch podstawowych typów grafiki znajdziecie na stronie:
http://www.slideshare.net/alicjapw/porwnanie-grafiki-rastrowej-i-wektorowej
Technika - konkursy i inne pomysły
Zmieniony: środa, 09 stycznia 2013 13:37 Wpisany przez Administrator środa, 09 stycznia 2013 13:12
Konkurs elektryzująca pasja - edycja 6
Konkurs fotograficzny (technika cyfrowa)
http://www.mt.com.pl/startuje-konkurs-nikon-photo-contest-2012-2013
Kopalnia pomysłów i zgłoszenia konkursó technicznych na stronach Młodego Technika
Konkurs "Perły techniki"
http://gimnazjum.mzsp.pl/index.php/23-konkurs-dla-gimnazjalistow-perly-techniki
Budujemy mini model R/C
http://www.mt.com.pl/mini-c-czyli-budujemy-modele-samochodow-rc-%e2%80%93-od-podstaw
Synteza dźwięku - proste i darmowe rozwiązanie
http://www.mt.com.pl/tworzenie-muzyki-zaawansowane-brzmienia-syntetyczne
Model ściennego zegara
Programowanie - rodzaje sortowania w Pascalu
Zmieniony: wtorek, 01 stycznia 2013 18:54 Wpisany przez Administrator wtorek, 01 stycznia 2013 18:39
Wyjaśnienie rodzajów sortowania:
http://edu.i-lo.tarnow.pl/inf/alg/003_sort/0010.php
Więcej artykułów…
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL